logo1.png

Гарантія

Однією з важливих складових роботи інтернет-магазину є те, що товари представлені у нас є сертифіковані і забезпечені гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

- правильно без помилок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути зазначені модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгівельної організації;

- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);

- повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:

- загублений, або не заповнено гарантійний талон

- виріб має сліди механічного пошкодження  

- порушені заводські пломби

- були порушені умови експлуатації, транспортування, або зберігання

Докладний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідної компанії.

logo1.png